תחילה התכוונתי לעסוק בסימנריון בקשיים של מורים בשילוב המחשב בכיתה. בעקבות שיחה שהייתה לי עם רפי הוברר לי שהשאלה הזו כללית מדי ולכן ההתמקדות במחקר היא :
איך לעצב משימה מתוקשבת שתוביל ללמידה משמעותית? המחקר יהיה מחקר פעולה כאשר ההתמקדות תהיה בי , כלומר כיצד אני אוכל לבנות או להעריך משימה מתוקשבת כך שתוביל ללמידה משמעותית . לפני הערכת המשימה יש צורך כמובן להבהיר נהי למידה משמעותית ולהסתמך על קריטריונים ברורים . הצעדים שעלי לנקוט כעת הם :
- להגדיר מהי למידה משמעותית
- לבחור יחידת לימוד
- לחפש משימה מתוקשבת התואמת את יחדת הלימוד
- לתת הנחיות מתאימות לביצוע המשימה
- לתעד את הקשיים וכיצד ניתן להתגבר עליהם.
- הבחנה בין קשיים נצפים בית, לקשיים נצפים בכיתה( קבוצת תלמידים גדולה מדי, אין מספיק מחשבים ...)
- קשיים שלי כמורה (כיצד לתת משוב לתלמידים רבים)
-
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה