יום שני, 5 בינואר 2009

שיעור מתוקשב

חוויה מתוקשבת

השיעור הסינכרוני היה בעבורי חוויה חדשה ומעניינת מאוד. עלו בו הרבה סוגיות המתייחסות לתיקשוב בכלל ולהוראה המתוקשבת בפרט. אחד המונחים ש"תפסו" אותי במיוחד הוא : : מהגרים דיגטיליים" , מצאתי שאני מתאימה מאוד לדימוי זה, ואני באמת חשה "עולה חדשה" בתחום זה . והאסוציאציה שדימוי זה העלה בי הוא את התקופה בה היו הורי עולים חדשים ואנו הילדים היינו מתלווים אליהם להיות להם לדוברים במוסדות הציבור השונים, והיום אני נעזרת מאוד בילדיי הפרטיים ובתלמידי שיעזרו לי להיתמצא בעולם הדיגטילי זה, ואני באמת חשה עולה חדשה שמגששת בשל חוסר ידע המוביל לחוסר בטחון. אני מאוד רוצה להפוך מ"עולה חדשה" למתערה ומתמצאת בתחום התקשוב.

מערכת החינוך אצה קדימה ודורשת מאיתנו המורים לשלב בהוראה את המחשב, ואני חושבת שכך צריך להיות כי אני מודעת לפוטנציאל העצום הטמון ביישום טכנולוגיות מחשב בהוראה לקידום הלמידההמשמעותית. לכןבחרתי להיתמקד בעבודה הסימנריונית בחקר עמדתם של המורים לגבי שילוב שיעורים מתוקשבים בהוראה.

בעבודתי אני אתיחס למספר היבטים :

- מהם הגורמים המעקבים אותי בשילוב שיעורים מתוקשבים בכיתה?

- כיצד ניתן להסיר את "המחסומים" המעקבים שילוב שיעורים מתוקשבים בכיתה?

-

תגובה 1:

רפי דודזון אמר/ה...

עכשיו הנושא מוגדר ואת יכולה להתקדם גם בקריאת המאמרים וגם בהתחלה של כתיבת סקירה ספרותית.
התקשרי אלי בטלפון לקביעת מפגש פנים-אל-פנים והמשך הליווי וההנחיה שלך.
רפי